zaterdag 7 oktober 2017

Weer een project klaar!

Mijn omslag doek is af!
 
Wat een leuk project om te doen!
Ik ben best wel een beetje trots op mezelf, hij is prachtig!

Het is zo leuk om te doen, omdat je steeds iets anders moet haken gaat het ook best wel snel.

 Je kunt hem op verschillende manieren dragen;

 Ik denk dat dit een veel gedragen omslagdoek/shawl gaat worden!
Nog even reclame maken;
Het is de Siem's Magic Combo Omslagdoek en ik heb
hem met behulp van het You Tube filmpje gemaakt.


23 opmerkingen:

  1. Heel mooi. Daar kun je trots op zijn!!!!! hart. gr.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De omslagdoek is echt prachtig geworden, ik mocht m al in het echt bewonderen!!!
    Mooi garen en een prachtige blauwe kleur, staat je goed!!!
    Fijn weekend, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw! Prachtig patroon en heel mooie kleur! En vooral schitterend gehaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukie ...liefs fijn weekend Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik snap dat dit leuk haken was. Vaak verveelt het snel en vooral in 1 kleur. Maar door al die verschillende patronen zie je de sjaal steeds veranderen. Ik vind hem prachtig en ook de kleur. Staat je heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een héle mooie, en zo'n zacht blauw! Goed combineerbaar ook... Geniet er maar van :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Op deze foto's is de kleur zachter dan op IG, heel mooi en ziet er lekker warm uit. Op naar het volgend project.
    Fijne zondag,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed gelukt! En die kleur he, prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi gemaakt en een prachtige kleur, daar kun je trots op zijn. Groet El

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeetje ziet er ingewikkeld uit ,wat mooi en knap gemaakt ,prachtige kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  11. het ziet er best moeilijk uit maar wat is ie mooi lekker kleurtje ook !!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg mooi, die verschillende steken staan ook erg mooi en maakt het ook leuker om te haken volgens mij. Ik ga zeker ff kijken bij het patroon. Helemaal jou kleur ook hè dat blauw.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi!
    En ik zie blonde haren met een beetje grijs. Je houdt de 'ontkleuringsmissie' nog steeds vol. :-)
    Mijn zus, die op je lijkt wil het ook niet meer verven, ik heb je foto's laten zien als aanmoediging.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je mag zeker trots zijn op zo'n prachtige omslagdoek.
    Je had 'm ook best wel snel af.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oeps, heb dit bericht van je gemist, maar hij is prachtig en daar ga je zeker plezier van hebben. Ook nog eens een kleur die goed met andere kleuren is te combineren. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig! De kleur staat je schitterend en ik.... krijg zin om weer een sjaal te haken, maar ik heb er al zoveel..... 😤😂

    BeantwoordenVerwijderen