woensdag 3 januari 2018

Broer Konijn.......

En daar is die dan, Broer Konijn;

Wat leuk om te maken zeg! 
Ik zag een konijntje voorbij komen bij haar en dacht dat wil ik ook!
Ik op bezoek bij littlecottonrabbits , mijn ogen uitgekeken en 
2 allerliefste patroontjes gekocht.
Maar poeh dat viel nog niet mee.
Lang leve You Tube filmpjes en lang leve Mirjam.
Zij heeft me via de mail heel erg geholpen.
Hiep hiep hoera voor blogvriendschappen!

Broer Konijn is niet perfect maar zo leuk! En wat een feestje om te maken.
Je volgt het patroon en soms snap je er niets van maar als je maar stug 
doorgaat word het dus vanzelf een konijn! ;-))
(Zie dat staartje!)

Het word steeds gezelliger op de kast. :-)

En als het goed is komt er nog een lief beertje bij want ook
daar kocht ik het patroon van. 
 Ik kan niet wachten om te beginnen.

23 opmerkingen:

  1. Hallo Konijn wat een snoesje. Volgensm ij is hij heel goed gelukt. Ik dacht eerst dat het een konijn was van het duo Arne en Carlos diehbben ook zo'n gebreid konijn in een van hun boeken.. Het staartje is wel super cute he.
    Ik wens je een heel goed 2018 toe.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukie zeg...die beer is ook leuk hoor !...liefs van mij x ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi konijn heb je gemaakt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem PRACHTIG je eerste gebreide konijn.
    Knap dat je doorgezet hebt, ik wil graag Willy Wolmuis breien, toch maar eens op een belangrijkere plaats op mijn to-do-list zetten. Succes met je beertje :) veel breiplezier.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gaaf is deze ik wil ze ook nog eens maken maar het bestellen geeft een probleempje.
    Dus voorlopig niet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellig trio daar op de kast! Mooi geworden hoor. De maker zelf ziet vaak de schoonheidsfoutjes, maar dat hoort erbij volgens mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, wat een schatje is dat konijn! Die wordt vast dikke vriendjes met de dames en ach, hie meer zielen, hoe meer vreugd, dus kom maar op met die lieve beer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje, knap gebreid ik hou het maar bij haken. Succes met het beertje. Je bent het nieuwe jaar creatief begonnen, nog de beste wensen voor 2018.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje, knap gebreid ik hou het maar bij haken. Succes met het beertje. Je bent het nieuwe jaar creatief begonnen, nog de beste wensen voor 2018.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is echt prachtig. Vanmorgen had ik al het voorrecht hem in het echt te bewonderen, zo lief!
    Ben benieuwd hoe het berenzusje wordt!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh zo mooi!! Echt knap hoor, dat je dat kunt! Ik vind het al een gedoe om zoiets te haken, laat staan te breien! Dit konijn is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja wat zijn ze leuk hè de patronen van little cotton rabbits.
    En wat is die van jou ook een schatje geworden.
    Groetjes Marja
    🐰🐰🐰

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schatje! En wat een gezellig stel bij elkaar!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hihi, als je stug doorgaat wordt het vanzelf een konijn ;);) Ik vind 'm echt superleuk geworden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ooh littlecottonrabbits heeft echt hele lieve knuffels (patronen). Heb je al eens bij http://www.maryjanestearoom.com/ gekeken? Die heeft ook van die lieve patroontjes. Ik vind je broer konijn om op te vreten, succes met je beertje.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superknap van jou! Ik zie me dat echt niet doen. Hulp via you tube of blogvriendinnen gaan daar niks aan verhelpen vrees ik. Ik kijk al uit naar het beertje! Gewoon weer stug doorgaan! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leukerd. Hij past mooi bij de rest. Hoe deden de mensen dat vroeger toch toen er nog geen computers waren?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Supergoed gelukt, wat een leukerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jeeetje Esther, ik vind het zoooo knap!
    Wat een aanvulling voor je lieve verzameling, hij past er helemaal bij en het beertje gaat er ook goed bij passen, dat zie ik nu al.
    Liefs,
    Sandra xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind broer Konijn een schatje!! En JIJ ziet alle oneffenheden, maar IK vind het reuze knap dat je zoiets kan breien en zie er niks stoms aan. Hem zou je gelijk willen knuffelen.....ik zou bijna willen dat ik kan breien hihihi.
    Lieve Haakgroetjes Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat súperschattig!! Voor mij ziet 'ie er perfect uit, zo knap! Ik kan sokken breien, maar denk op de één of andere manier altijd dat dit heel moeilijk moet zijn. Wie weet waag ik toch nog eens een poging.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    หนังไทย

    BeantwoordenVerwijderen