maandag 22 januari 2018

Vervroegd verjaardagscadeau....

Allereerst bedankt voor alle lieve berichtjes op mijn vorige post.
Op het moment gaat het beter en heb ik medicijnen van ome dokter.
Ik mag 5 maart naar de anesthesist dus geopereerd word ik voorlopig nog niet.  

Ik ben jarig op 9 februari.
Manlief vraagt meestal wat ik voor mijn verjaardag wil en vaak kan ik wel iets bedenken!
De afgelopen tijd viel mijn oog vaak op dit;

De cal, Crochet Between The Lines.
En ik vind het mooi! Ik zat een beetje in een haakdip.
Wist niet zo goed wat te maken want, hoeveel kussens, dekens, sjaals heeft een mens nodig?
Maar tomelooshaken, daar had ik ook wel weer zin in.
Dus dubben, wel, niet, wel, niet. 
Ik vind het ook wel een beetje duur. Je hebt 2 bollen nodig en ze kosten 24,50 per stuk.
Maar toen bedacht ik ineens, maar ik ben bijna jarig! Joepie! Ik ga het gewoon doen!
Dus toen googelen op kleuren;


Tja en toen ik het eenmaal besloten had kon ik niet meer wachten.....
Deze 2 zijn het geworden, ik ben blij!

Wat zijn ze mooi he?
Dus er komt nog een sjaal bij in Pippa's-Hus...
Maar toen zag ik dit bij Sandra.....
Jeetje mineetje dat is ook mooi! 
Zal ik dan...Of niet.....Of toch.....

Nee, het besluit is genomen ik ga voor de sjaal.
Ik ben nog niet begonnen want....

Brechtje Beer wil eerst in elkaar en klaar!
Maar ik kan niet wachten en hou jullie op de hoogte.


17 opmerkingen:

  1. Je bent lekker gezin hoor...wat een mooie wol zeg!!!,...en achhh dat beertje word ook superrr leuk ...liefs van mij fijne week ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat de medicijnen hun werk doen. Wat een mooie 'bollen', maar van de prijs schrik ik toch wel een beetje. Gelukkig ben je bijna jarig ;) Beertje schiet al lekker op, ik zie nu al dat gaat een lieverd worden. Eeeen daaannn kun je beginnen, veel plezier alvast. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je wat opknapt! De 2 Whirl cakes hebben prachtige kleuren, helemaal bij jou passend! Wat zal dat een mooi effect geven! Ja, ik vind ze ook erg duur hoor (zeker als je de inkoopprijs voor de winkelier zou weten, maar ja, Scheepjes legt die verkoopprijzen nu eenmaal op). Maar zo heb je wel een heel mooi verjaardagscadeau waar je eerst het plezier van het maken, en daarna van het dragen van zult hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed om te lezen dat je al wat beter bent.
    Prachtige wol maar inderdaad wel prijzig.
    Veel succes ook met het beertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent ook nog niet jarig geweest, dus eigenlijk mag je er nog helemaal niet aan beginnen, hahaha!
    Goed dat je eerst de beer afmaakt.
    Fijn dat het inmiddels wat beter gaat met je, hopelijk laten de medicijnen je comfortabeler de tijd tot de operatie overbruggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat je je wat beter voelt.
    Prachtige wol en een heel mooi patroon. Wat zal dat straks lekker weg haken.
    Steeds maar kijken hoe het kleurverloop gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi cadeau....het wordt vast supermooi!!! Prachtige kleuren!
    Ben benieuwd naar Brechtje!!!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. maak jij Brechtje beer maar gauw af wat is er toch veel moois om te maken/ haken. En wat wordt je weer blij van een nieuw project en een bolletje wol.
    heeeeel herkenbaar ga je maar lekker uitleven ik zie het wel weer langs komen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat je je wat beter voelt. Een anesthesist is toch een dokter die er voor zorgt dat je slaapt tijdens een operatie. Als jij niet wordt geopereerd wat gaat die man dan wel met jou doen?
    Heel mooie wol voor een prachtige sjaal. Flink van je dat je er mee kan wachten tot Beer klaar is. Ik kan nog wat van je leren! ;-)
    Alvast een hele fijne verjaardag!xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Eerst afmaken met waarje aan begonnen bent en dan pas iets nieuws. hihihihi, zal je binnen stemmetje wel zijn. Ach Brechtje verdiend het ook wel om afgemaakt te worden. Ik zag deze cal ook al voorbij komen. Vond het eerlijk gezegd ook wel een beetje gortig hoor twee van die bollen ook al is die wel erg mooi. Ben benieuwd en ik geloof dat ik ff wat gemist heb bij Sandra,, ga ik daar nu gelijk kijken. PS: gelukkig dat het wat beter met je gaat.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijne wolletjes mooi cadeau! Fijn dat het iets beter gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtig kado!!! Gelukkig kun je er nu wat meer van genieten. Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is het leuke van jarig zijn, dan vraag je dingen die je jezelf niet zo gauw zou kopen. Maar de wol is prachtig, dat wordt een mooi resultaat! Jammer dat je nog even geduld moet hebben voor de operatie. Ik kan goed begrijpen dat je het achter de rug wilt hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn dat het beter gaat, we zijn toe aan de zon! Mooi garen en je beertje komt vast ook wel in elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen