donderdag 18 oktober 2018

Avontuur!


Hallo allemaal, wij gaan op avontuur!

Over een paar dagen loop ik in Nepal!
Een reis die al 2 jaar in de planning zit en nu is het eindelijk zover!
We gaan met ons hele gezin behalve met Pippa die blijft hier thuis met de oppas.
Onze dochter is getrouwd met een Nepalese man.
Ik heb het hier en hier wel eens over hun gehad.
Nu gaan wij zijn land bezoeken, op avontuur!
We gaan naar de jungle, doen een trekking, vieren daar een bruiloftsfeest,
ontmoeten zijn familie en nog heel veel meer!
En ik vind het spannend!
Dat zal betekenen dat ik zo ongeveer 4 weken uit de lucht ben, niet zal reageren
op jullie blogjes. Hopelijk via Instagram wat fotootjes.
Ach en anders.......
Ik ga genieten, i'm putting on my big boots and of i go!
Tot over een paar weekjes!


23 opmerkingen:

  1. Wow, zeker een avontuur, een heel goede reis met onvergetelijke ervaringen en
    herinneringen gewenst, groet Francien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, dat is wel heel bijzonder, veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel plezier en gefeliciteerd alvast.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf zeg! Heel veel plezier en kom veilig weer thuis!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel plezier! Het wordt vast een toffe trip! groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geniet ervan. Wat zal het bijzonder zijn om je kinderen daar te ontmoeten in hun dagelijkse leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooooh Es wat ontzettend tof! Ik ben geen vakantiemens maar Nepal, ijsland en tibet staan nog voor ooit op mijn wishlist

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fantastisch lieve Esther! Geniet!!!
    Een veilige reis gewenst en tot over een paar weken, dan zit je vast vol verhalen ;-)
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Iets om naar uit te kijken, wordt een fantastisch avontuur. Veel plezier samen.
    Groetjes,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Met recht een avontuur. Maar zo fijn om dit te mogen/kunnen doen. De dingen te zien waar je kind mee heeft te maken. Fijne (veilige) reis!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel veel plezier en geniet ervan :) Wat een super leuk avontuur en fijn dat jullie nu kunnen zien waar schoonzoon vandaan komt. Nogmaals heel veel plezier, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geniet maar lekker ..wat heerlijk naar je dochter....maar 4 weken zonder Pipa ...wat een eind...nou meis ga !...geniet liefs 💕💕

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bedankt voor het delen met iedereen. Ik weet alles over jou. Het is geweldig en het is geweldig.
    เว็บท่องเที่ยว

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig. Ik wens je een hele mooie, fijne reis!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat mooi. Ik wens jullie een geweldige reis, spannend jôh.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel veel plezier! Geniet van alle indrukken die op jullie af zullen komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Bedankt voor de goede en zeer nuttige informatie. Het is heel interessant, ik hou van alle dingen die je deelt en zie je prachtige creatie. Bedankt voor het delen met iedereen. Ik weet alles over jou. Het is geweldig en het is geweldig.
    เกร็ดน่ารู้

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ben nu al benieuwd naar alle verslagen van jullie reis. Geniet en kom veilig weer thuis .

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geniet met volle teuge, tot gauw, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een geweldige reis zijn jullie aan het maken!
    Ben heel benieuwd naar je volgende blogpost.
    Tot dan!

    BeantwoordenVerwijderen