dinsdag 9 april 2019

1e rommelmarkt van het seizoen....

Afgelopen zaterdag gingen we met een clubje naar 
de eerste rommelmarkt van dit seizoen in Bakkeveen.
De grootste rommelmarkt van het Noorden.
Maar voordat ik vertrok klonk er uit het Pippa's-Litet-Hus;
Esther vergeet je ons niet? Wij hebben nog heel veel spullen nodig!
Jaja dametjes, komt in orde. Kijk en dan zit het in je hoofd he?
Dus speuren en zoeken naar meubeltjes voor de dames.
En dat speuren werd beloont;

O en de dames waren heus wel blij hoor......
Nou kijk Esther we vinden hem wel mooi hoor, echt wel maar.....
Jij hebt ook zo'n kast en die is heel mooi geverfd, dat willen wij ook....

Ik had het kunnen weten, en ach ik snap dat natuurlijk als geen ander.
Dus na het schoonmaken en 3x verven is dit het resultaat;

Wel een beetje typisch dat de dametjes nergens te vinden waren toen er geverfd moest worden.....

Maar toen de kast ingericht mocht worden kwam Emma eraan gesjeesd.
Esther mag ik dat doen? Ach ja natuurlijk;

En kijk eens het laatste koffiepotje word neergezet, het ziet er geweldig uit Emma!

 Vol trots kijkt Emma de kamer rond;

O en voor wie het weten wil, ik heb ook nog wel iets voor mezelf gekocht hoor. ;-))
Een setje matroeska's en een fantastisch Zweeds bordje;


17 opmerkingen:

  1. Wat een fijne kast en ik snap heel goed dat ze hem in blauw wilden. Dat zou ik ook gewild hebben. Het wordt steeds gezelliger bij de dames.
    Fijne dinsdag.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kastje, het staat heel gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, jij kunt ook wel vol trots naar die kast kijken! Een totaal andere look.. En toch schijnt dat bruin en hout weer helemaal hip te worden:)
    Leuk om te snuffelen op een rommelmarkt, zeker als je zomaar leuke dingen tegen het lijf loopt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het kastje was al prachtig maar in het blauw......♡
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kast! En wat heb jij 'm mooi geschilderd! En ja, prachtig serviesgoed erin, ook dat nog!
    Leuk dat je ook nog wat voor jezelf vond ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat kastje is echt hartstikke leuk met de hartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi en dan dat blauwe kleurtje erop geweldig de,dames komen zo goed in de spulletjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waar vind je dat toch allemaal? Zo'n leuke dingen vond ik nog nooit op een rommelmarkt. Geweldig hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. geweldig wat kleur niet kan doen echt HYGGE
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die dametjes boffen maar weer, wat een lief kastje en een mooi kleurtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gaaf kastje voor de dames. En dan in deze prachtige kleur geverfd. Ze boffen maar. En dan kon de kast ook gelijk ingericht worden.
    En jij weer leuke spullen gescoord voor de verzameling. Heerlijk is dat als je weer iets tegenkomt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kast...ik vind het zo leuk he...hoe je met het poppenhuis bezig bent ...ik geniet er zo van ...liefs Ria 💕

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt zo leuk! En die kleur...helemaal mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohhh heerlijk, Bakkeveen! Ik hoop er ook een keer heen te gaan dit seizoen. En wat een leuke spulletjes heb je gescoord, de dames boffen maar.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik moet iedere keer weer lachen om jouw en je poppenhuis. Zo leuk, nu weer die kast, hoe is het mogelijk dat net jij die tegenkomt.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat kastje en die spulletjes, enig! Ik heb ook weer zin in die rommelmarkten, vooral lekker buiten!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een geluk met dat kastje. Je hebt 'm mooi geschilderd. Het huisje wordt gezellig.
    Leuke andere aankopen ook.

    BeantwoordenVerwijderen