dinsdag 2 april 2019

Ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan.....


Ik voelde me net Pippi deze week. Ik had een patroontje gekocht bij Anki
En ik dacht ik doe dat wel even; Ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan;

Ajour breien, wel eens van gehoord maar dat was het dan wel.
Hoe moeilijk kan het zijn? Nou ik kan je vertellen dat ik het best lastig vond.
Het is niet moeilijk maar je moet heel goed opletten wat je doet.

En kijk na een paar dagen tellen breien uithalen en nog meer tellen
is het de eer aan Annika om de jurk te showen;

De sokjes had ze al dus het is zowaar een setje!

 Nog even binnen showen en dan zegt ze,
Wanneer begin je met het vestje? ;-))

26 opmerkingen:

  1. goed gedaan knappert, en Annika is er blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt! En wat staat de kleur haar mooi!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat ontzettend mooi. ik hou ook van ajour maar net wat je zegt: je moet zo opletten. Liefs, Mariam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is prachtig geworden zeg! Knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is dan misschien even doorbijten... maar wat een super leuk jurkje...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel schattig!!! En natuurlijk wil ze daar een vestje bij. Stel dat het een beetje fris is en wil toch haar jurk aan....
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wast een schattig jurkje.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schattig jurkje en dat vestje komt er ook nog wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi, dit jurkje, past haar perfect.
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, dat heb je met de poppenkinderen ;) het een is af, waar jij dan heel blij mee bent, en vervolgens vragen ze 'gewoon' wanneer begin je aan het volgende
    Gelukkig heeft ze nu dit prachtige jurkje, dus even wachten zou best kunnen ;))
    Veel breiplezier, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt fantastisch gelukt en deze kleur blauw staat haar zo mooi.
    Welke kleur garen ga je voor het vestje gebruiken? Hard blauw lijkt me erg mooi ;-)
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lief jurkje. Ja jonge dames kunnen veeleisend zijn.😉

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ah, superschattig! Heel knap gedaan, daar kun he heel trors op zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het wordt steeds leuker in dat mooie huis van jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van proberen kun je het leren, zegt een juf hier altijd.. En kijk maar eens, het is jou gelukt! Wat staat dat lichtblauw haar onwijs goed. En nu wil ze ook nog een vestje erbij... Ook ajour?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Annika, wat heb jij een schitterend jurkje gekregen. Ik snap wel dat je gelijk om het vestje vroeg want dat is ook al zo mooi.
    Knap hoor Esther dat je hebt doorgezet. Ik ben er ook weleens aan begonnen maar had elke keer te weinig steken. Ik heb het opgegeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi gemaakt. Zo schattig. En dit is een maat die nog te overzien is, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heeeel mooi geworden, prachtige kleur!!!!, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is je goed gelukt, prachtig geworden! Ik heb vroeger een ajourtrui voor mijn moeder gebreid, op nld. 2 1/2. Je kunt wel zo'n beetje snappen hoe lang ik daar mee bezig ben geweest. ;-) Maar uiteindelijk kwam de trui af en mijn moeder droeg 'm jaren later nog.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat heb je knap gedaan! Geweldig mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ah wat een leukerd! De blonde variant van Pipi!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat eenleuke jurk. Knap dat je dat kan.

    BeantwoordenVerwijderen