maandag 9 december 2019

Gaan jullie mee?

Gisteravond wandelde ik door een schattig dorpje,
wandelen jullie mee?

Deze meneer was nog druk aan het werk met zijn slee
hij had zijn kinderen beloofd dat de slee de volgende dag
klaar zou zijn zodat ze van de berg konden roetsjen;

Vervolgens liep ik langs de ijsbaan;

Er schalde muziek over de ijsbaan en ze waren lekker aan het zwieren en zwaaien.

Kijk daar in de verte, een heuse christmas winkel!

En hier loerde ik stiekem even naar binnen, wat een gezelligheid!


En uiteindelijk belandden we bij een bazaar in de kerk;

En toen gingen we weer naar huis, maar niet voordat we een kerstboom kochten in dit
kerstbomenstalletje. Het was een heerlijk rondje.
Vanavond wil ik wel weer, gaan jullie mee?


14 opmerkingen:

  1. Zeker ga ik mee. Ik borrel over vam nostalgie.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tuurlijk, zoveel gezelligheid, dat wil je niet missen :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi winterdorpje. Ik ga graag nog een keer mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja leuk !....liefs van mij 🎄❤️🎄❤️🎄

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Natuurlijk ga ik mee, dit wil je toch niet missen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh, wat gezellig! Als je hier niet meer van in kerstsfeer komt, weet ik het niet meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heerlijk om zo dicht bij dit dorpje te wonen! Wie zou hier niet willen rondlopen, beetje mijmeren en de sfeer opsnuiven...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk! Piet heeft ook een kraam bij mij in de vensterbank :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellig om door dit mooie dorpje te lopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk! Hier staat het kerstdorp ook op, alleen zijn van twee huisjes de lampjes stuk en ze zijn bijna niet meer te krijgen? Zo jammer! Vandaag nog maar eens op zoektocht!

    BeantwoordenVerwijderen