woensdag 8 oktober 2014

Een boek.....

Zaterdag had ik een leeg gevoel, waarom?
Mijn boek was uit....
Kennen jullie dat? Een heerlijk boek waar je helemaal'in' zit.
En dan is het uit, en dan heb je ook geen nieuw boek.

Daar zit je dan, met je kopje thee en lekkere Grunninger Knol's koek,
en geen boek.........

Ik kon pas gisteren naar de bibliotheek, Pippa mocht ook mee. (Niet naar binnen natuurlijk, maar geef haar een koekje en ze blijft keurig bij de fiets wachten.)

 Daar zijn we dan, de bibliotheek;

Ik vind het heerlijk in de bibliotheek, lekker snuffelen tussen van alles en nog wat.
(Katrien, dit is toch goede reclame voor jou;-)

En deze zijn het geworden. Een heerlijke thriller en een vervolg op een serie over de Amish.
Volgende dilemma, welke eerst? Het is de thriller geworden. Spannend! Ik ben al begonnen maar moet nu naar mijn werk. Dus de boeken moeten even wachten. Fijne dag!!!

8 opmerkingen:

  1. Helemaal geen last van :-). Heb nog een enorme stapel om te lezen en elke week komen er weer leuke boeken bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms stel ik het eind van het boek even uit en als het dan uit is, herken ik je helemaal. Ik haal meestal een hele stapel, maar er komt een moment dan moet je weer naar de bibliotheek. Die van ons is erg ingekrompen vanwege de bezuinigingen, dus dan moet je naar de "grote bieb" in de stad.
    Ik heb ook wel een paar boeken gelezen over de Amish. Wat ik altijd heel erg vind is de hardvochtigheid als je een andere mening hebt of zelfs helemaal verstoten kunt worden. Dat weerhoudt mij er wel van om er meer van te lezen. Thrillers vind ik wel heerlijk. en keer pe jaar hebben we een hele grote boekenbeurs, dan kun je boeken voor een appel en een ei krijgen. Dan gaan er altijd wel wat mee naar huis.
    Veel leesplezier vanavond?

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaandeweg het lezen van je bericht werd mijn smile steeds breder! :-D
    De beste reclame die de bieb zich kan wensen is positieve mond op mond reclame.
    Dankjewel...en straks bij thuiskomst snel weer verder lezen!
    Liefs Katrien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie bieb hebben jullie! Wij gaan vanmiddag voor ventje weer een nieuwe stapel halen; ik heb nog!!
    Ik wil ook nooit zonder leesvoer zitten.... Lees lekker verder straks, liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat gevoel ken ik ook... de ontgoocheling als een goed boek uitgelezen is, en de ontreddering van "wat nu ??". En dan de zoektocht om een boek te vinden wat minstens even goed is...
    Wel lief van Pippa, dat ze zo braaf op je fiets waakt ! Veel efficiënter dan een fietsslot ;-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja dan is de enigste oplossing nieuwe halen. Wat een liefje zo'n oppas. Dat koekje is verdient. Zelf heb ik een e-book dus niet meer snuffelen, ja op internet naar nieuwe boeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb een e-reader dus dat probleem ken ik niet ;-)
    Ik wilde er nooit aan maar ben er nu superblij mee.
    De boeken van Linda van Rijn zijn aanraders, ik heb ze allemaal uit ook deze.......
    Liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I'll have to check Winter Chalet Esther, Danke! Sweet Pippa, I cannot imagine our Mac being that good!
    (More likely, he would follow me in the library - he is a shadow, mine that is - and we would both be bar from entering again!)
    Blessings,

    BeantwoordenVerwijderen