zondag 12 oktober 2014

Mijn Toppers!!


 Vandaag in Groningen, de 4Mijl;

Manlief en dochterlief deden mee. Ik moest helaas werken. Dus kon niet mee om ze aan te moedigen. Zoonlief keek of ze er al aan kwamen;

Daar gaan ze. Manlief liep hem twee keer. De eerste keer met de wedstrijdlopers en toen ging hij terug naar de start en daarna liep hij hem met dochterlief;

Voor 1 keer in beeld, mijn toppers, met dank aan de andere dochterlief die de foto's maakte. (Ook een topper natuurlijk, net als zoonlief en schoonzoonlief. Maar vandaag deze toppers in de schijnwerpers;-) 

6 opmerkingen:

  1. Leuk. Wat een festijn, hè? Veel van mijn collega's deden ook mee. Ik vind het een prestatie!
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat voor manlief en dochterlief :-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Twee keer gelopen?! Goed gedaan van je man. En van je dochter.
    Mijn man heeft ook gelopen. Daar ben ik ook trots op :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je mag met recht trots zijn!
    gefeliciteerd voor je man en dochter.
    Liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mag ook wel een keer hoor!
    En je hebt reden om trots te zijn!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd! Echte toppers daar mag je trots op zijn.

    BeantwoordenVerwijderen