woensdag 15 oktober 2014

herfstwandeling en kringlopen...


Gisteren gingen we naar Norg. De bedoeling was om heerlijk te gaan wandelen in het bos.
We gingen via 2 kringloopwinkels. (Uiteraard)
Ik merk dat ik steeds kritischer word met wat ik koop. Spullen genoeg. Toch?
We zijn wel van plan om iets met de pipowagen te gaan doen omdat het niet echt een winkeltje meer is. Manlief wil eigenlijk openslaande deuren en het moet een plekje worden waar hij kan studeren. Ik wil graag een plekje waar je even rustig met een vriendin kunt zitten kletsen en koffiedrinken.
En ondertussen nog steeds mijn spulletjes verkopen natuurlijk ;-)
Dus wat moet er komen? Een secretaire en 2 hangstoelen. Nou dat is in ieder geval iets leuks om naar te zoeken. Maar goed, wat kocht ik vandaag?

Haha dan zeg ik dat ik kritisch ben, en ik koop een deksel!!! (Eigenlijk de hele trommel, maar daar hoef ik niks mee. Ik vond de deksel zo leuk...) Dit is van Jenny Nystrom. Een Zweedse kunstenares.
Google haar maar eens en klik dan op afbeeldingen, zo leuk. Ik heb ook al eens een poster van haar gekocht in Zweden klik hier Die van dat meisje die is van Jenny Nystrom

 
Dus toen iedereen iets gescoord had in de kringloopwinkel konden we richting bos.
Maar daar aangekomen hadden we al honger en dorst. 
We gingen naar een theehuisje voor cappuccino en warme chocomelk; 

En wafels met ijs en slagroom. (Ik dacht er bijna te laat aan om een foto te maken, het was heerlijk!)

De w.c's waren achter het theehuisje in een speciaal hokje, het was allemaal een beetje oud maar zo kneuterig! (gezellig)

Tja en toen moesten de calorieën er weer afgewandeld worden;

 Er waren heul veul paddestoelen;

Mooi he?

Waar is Wally?? 3x. Haha kennen jullie dat? 

Pippa had het geweldig naar haar zin!

Het was heerlijk! Ik hou van de herfst!!

9 opmerkingen:

  1. Dat is voor mij een perfecte dag : een kringloopje doen, een boswandeling-met-woef, en een warme choco met wafel ! Zalig gewoon !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijne dag. Succes met de wagen!
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat was een heerlijke combinatie voor een dagje uit. Leuk zijn de prenten van JN. Wij zijn in Kalmar geweest, maar hebben de tentoonstelling niet bezocht. Achteraf heb ik daar spijt van. Er staat wel een prachtig boek van haar in mijn boekenkast, dat is een goedmakertje. Fijn zo'n gezellige plek in de pipowagen, beetje loppis gevoel. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke dag!
    en zo grappig je "waar is Wally"foto!
    heb hier ook van die boeken in mn boekenkast staan,van in de tijd dat dochter klein was,de waar is wallyboeken,heeft ze uren in gekeken,en die maken ze nog steeds,ik zie die hier vaak in de boekhandel verschijnen groeten debora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk he, de herfst!
    Ik hou er ook van!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben ook fan van de herfst!
    Herken ook het kritischer kijken naar kringloop aankopen. Soms te kritisch want dan heb ik thuis spijt :-)
    Misschien beter maar wel kopen en af en toe grote opruiming houden en retour brengen naar de KL?
    Ben benieuwd naar de Pipowagen nieuwe stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk de herfst. Ik kan er zo van genieten. Leuk de waar is Wally foto.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat klinkt als een heerlijke dag! Lekker he, met de hond het bos in in dit jaargetijde? Kan ik ook echt van genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is nog eens een heerlijk dag....en een heerlijke wafel haha hmmm.
    Leuke foto's laat je ons zien!
    Elk seizoen kan ik wel waarderen.....de herfst vind ik wel cozy....kaarsjes aan, plaid erbij....boek erbij...genieten.
    Fijn weekend.
    Liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen