dinsdag 5 november 2013

Teddy

Onlangs was ik in Leeuwarden in een kringloopwinkel. En daar zat ie.....
Teddy. Teddy was oud, vies, en gelig. (De mensen die mij kennen weten dat ik nogal een hekel aan geel heb.) Maar toch, Teddy kwam onder de arm en werd door heel de kringloopwinkel meegesleept.
Manlief was ook mee en zei: "Wat moet je met dat oude vieze ding?" Ik: "kijk eens hoe lief hij/zij kijkt!" Manlief zag het niet..... Nu was het ook nog zo dat ik hem/haar veel te duur vond, 15 euro.
Ik dacht: Als ze er 5 euro vanaf doen gaat Teddy mee naar huis. Ik de verkoper lief aangekeken maar nee hoor 15 euro bleef het. Teddy teruggezet (hij/zij keek me verdrietig na) en weggegaan.
maar ja Teddy zat in mijn hoofd en daar bleef ie! Maar ik woon niet in Leeuwarden, dus dochterlief moest een paar dagen later terug naar de kringloop om Teddy te halen. En ja hoor hij/zij zat nog op dezelfde plek te wachten tot ie naar mijn huis mocht! (Tja wie anders zou dat oude viezige gele ding meenemen?) Nu is hij/zij bij mij. Ik dacht en nu? Te vies om op de bank te zitten eigenlijk.
Dus Teddy is in de wasmachine belandt en wacht nu op nieuwe kleren....
De foto's hieronder zijn van voor de wasmachine en zodra Teddy nieuwe kleren heeft volgt een na reportage.







      Aaaah hij/zij is toch super lief?

1 opmerking: