zaterdag 15 maart 2014

Update DE Deken.

Ik open net mijn blog en zie; 10000 pageviews en 60 volgers, ik ben een blij mens...
Ondanks dat ik niet op en neer kan van de pijn in mijn nek. Begon aan de linkerkant en zit nu aan de rechterkant. Ik heb dit weekend dienst maar gelukkig is het niet zo druk. Dus ik hang maar zo'n beetje op de bank....

Maar mijn deken, zoals jullie kunnen zien, (de mensen die het patroon kennen) ontbreken de stippen/bolletjes. Eerlijk, ik heb het geprobeerd maar het lukte me niet... Nou is het ook zo, de mensen die me kennen weten het; ik hou niet zo van stippen.... Dus toen het niet lukte was ik er gauw klaar mee. ;-)
Ik doe waaiertjes in plaats van stippen. Maar voor de rest hou ik me keurig aan het patroon.
 
Deze foto had ik even moeten draaien, sorry als jullie nu ook last van je nek krijgen. :-)


 
Hij wordt mooi! Fijn weekend allemaal! XX


9 opmerkingen:

  1. Het wordt een mooie deken. Vrolijke kleuren en lekker veel variatie. Succes met je nek, ik hoop dat het snel beter gaat.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het wordt een mooie deken met vrolijke kleuren!
    Vervelend van je nek, ik hoop dat het gauw weer wat opknapt.
    Een mooi weekend verder!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige deken.
    Ik ben te laat en ken niet alle steken, anders had ik ook mee gedaan.
    Misschien komt er nog eens zo'n kans.
    Gr. Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook zonder nopjes is het een prachtige deken.
    Beterschap met je nek.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben niet erg van de felle kleuren maar ik vind jouw deken heel mooi gehaakt. Ik zou graag eens zo'n deken haken. Lijkt me ook erg mooi in pasteltinten of 'versleten' kleuren.
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat wordt een mooie vrolijke deken zeg....
    Ai dat is pijnlijk....beterschap met je nek...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dit meen ik echt wat is dat gaaf die deken zooooo mooi en wat een werk, ik ben er echt een beetje (boel) verliefd op.
    Sterkte meis want dat valt niet mee voor een bezige bij.

    irmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beterschap met je nek! Akelig zeg, is het al wat minder inmiddels?
    Wat een leuke deken wordt het zeg! Mooie kleuren!
    Groetjes, Marike

    BeantwoordenVerwijderen