dinsdag 21 november 2017

Joepie! Hij is er weer!


Sinterklaas is er weer met zijn Pietermannen! Gezellig!
Dochterlief is juf dus we kijken 'verplicht' het Sinterklaas journaal. :-))
 Ik laat alle discussies maar aan me voorbij gaan en geniet er gewoon van.
Zo heb ik een aantal oude posters waarvan je hier onder er eentje kunt zien.
Zoals je kunt zien een 'ouderwetse' Zwarte Piet.

 Afgelopen week trakteerde ik mezelf op deze 3 leukerds;

Hoe leuk zijn deze  pietjes!
Mijn schoonmoeder zei, je bent er zo blij mee als een kind.
Wat fijn dat je zo kunt genieten van zoiets kleins....
En zo is het maar net!

Ook dit jaar heeft  Blond Amsterdam weer een Sinterklaas beker uit gebracht.
Die moest er uiteraard ook komen, ze zijn zo leuk!

En dat brengt de teller op 5. Het schijnt dat er 6 of 7 verschillende bekers zijn.
Dus ik speur nog eventjes door.
Kom je nu de komende tijd bij mij koffie drinken, of thee of wijn of bier of.....
Weet dat je dat dan uit 1 van deze bekers zal drinken!  ;-))


21 opmerkingen:

  1. helemaal leuk...juist dat genieten als een kind!! Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh wat leuk zeg, je sinterklaasspulletjes! Mijn jongste dochter geniet ook zo van het sinterklaasgebeuren en ikzelf zeker ook!
    Nou dat klinkt aanlokkelijk, een bakkie koffie in zo'n gezellige beker! :-)
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige mokken! Hier werd Sint al even niet echt meer gevierd maar met een minimeneerke in de familie gaat dat de volgende jaren weer terug het geval zijn. Ik kijk er al naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha, super leuk!
    Dan smaakt de koffie/thee/wijn vast nog beter :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezelligheid weer!!! Succes met alle voorbereidingen (kip) en veel plezier!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gezellig al die Sinterklaas spulletjes, vooral die bekers zijn echt grappig...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben ook voor Sinterklaas en zwarte piet :)
    Leuke bekers heb je, gezellig is het nu in huis :)
    Lijkt me op school ook een leuke tijd.
    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig en leuke bekers.
    Hier wordt Sint en Piet ook gevierd met de kleinkindjes. Ze hebben een berenboek gevraagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, het feest gaat in geen geval ongemerkt aan je voorbij :-D Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helemaal leuk hoor je bekers.....fijne geniet week liefs Ria x ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik doe even mn ogen dicht bij de sint bekers ik heb een vage mokken tic stel je voor dat ik die ook nog in mn kast wil proppen :) leuk zijn ze zeker geniet van deze sint tijd elk jaar weer leuk druk en ook stressvol om alles weer op tijd klaar te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat wordt een gezellig bakje, leuke mokjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oooh gaaf! Heerlijk heh deze tijd, zou het aan onze naam liggen?
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Whahahaaa, die pietjes in de mok, geweldig!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke mokken! Krijg gelijk zin in chocolademelk en speculaas!
    Lekker genieten van deze gezellige tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuk allemaal!! En groot gelijk, laat die discussie maar achterwege, want pffhh... zo vermoeiend! Geniet maar verder van die leuke, kleine dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wel zo gezellig om uit een sinterklaasmok koffie te drinken... Als ik in de buurt ben dan kom ik langs.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk hĂš de Sinterklaastijd, ik geniet er ook zo van! Gaaf die bekers!

    BeantwoordenVerwijderen