vrijdag 18 januari 2019

Hop paardje hop

Soms heb je zomaar op een doordeweekse dag een mazzeltje....
Zoals jullie weten ben ik aan het opruimen.
Ik wil niet meer van alles en nog wat in huis halen maar er juist wat uitdoen!
Maar zo afentoe kijk ik op Marktplaats want voor de volgende dingen heb ik toch wel een zwak;
Franse spoelkommen, gebloemde emaile koffiekannen en Dalarna paardjes!
Ik zou nog wel een paar blauwe willen. Ze zijn niet perse goedkoop maar als je dan 
ineens een hele kudde ziet, en dat die mevrouw er dan maar 12,50 voor wil hebben!
(Ik mailen, allemaal voor 12,50? Ik kon me dat niet voorstellen;-))
Kijk dan ga ik overstag. En dan galopperen er op vrijdagmorgen
zomaar een hele kudde paardjes mijn huis binnen;

 Ik had er ook al een paar, allemaal gevonden in de kringloop en op de rommelmarkt.
En nu ziet de kudde er dus zo uit;

 Ik heb 1 blauwe, die kocht ik ooit in Zweden.
En zo had ik zomaar inspiratie voor een post. (Ik zeg een win win situatie! ;-))
Jullie allemaal nog heel erg bedankt voor alle lieve berichtjes vorige week.
Het heeft me goed gedaan. En nu?
 Nu ga ik even kijken op Marktplaats je weet immers maar nooit! Hihi

16 opmerkingen:

  1. Ik lees nu pas van je moeder. Dat is naar, heel naar. Sterkte gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig, wat een koopje voor zoveel paardjes en ze blijven leuk.
    Zelf heb ik 2 rode, gekocht in Zweden, maar hier zie ik ze nooit bij een
    kringloop of rommelmarkt. Misschien omdat jij in het Noorden woont, dat je
    ze daar wel tegenkomt.
    Heel veel plezier ermee!
    Groetjes, Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooo wat zijn die leuk ,en dan voor een klein prijsje ,geniet ervan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, daar is niks aan te doen. Ik zeg: prachtige kudde!
    Groetjes en fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk als je opruimt, dan heb je ook weer plek voor je verzameling. Zo leuk om ze bij elkaar te zien staan. Ik snap dat je die niet kon weerstaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf zeg !!.....fijne week liefs Ria 💕

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo'n paardje staat ook op mijn verlanglijstje. Misschien vind ik er een in een loppis van de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat was een leuk prijsje. Mooie kudde heb je zo. Misschien loop je nog tegen een paar blauwe exemplaren aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kudde heb je. Wat kan je daar blij mee zijn hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige paardjes. Ben meteen stikjaloers en ga ook op zoek!
    (Zucht, hoe wordt dit huis ooit leger?)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is echt voor niets, die had ik ook niet kunnen weerstaan ;)
    Ik heb er eentje :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk koopje heb je geschoord met deze paardjes. Ik vind ze ook erg leuk, heb nog een pakket liggen een dala paardje dat ik nog moet maken van vilt.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen